Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@detheepotwinkel.nl

Wij proberen altijd om samen met u tot een oplossing van klachten te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

*Prijzen worden inclusief BTW getoond, eventueel vermeerderd met Verzendkosten. Er wordt voor EU-landen 9% of 21% BTW in rekening gebracht.
HotTeapots.com - de Theepotwinkel - der Teekannenladen staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Gelderland onder nummer 34190139
Transakties worden beveiligd met een SSL certificaat om er voor te zorgen dat uw gegevens veilig zijn.
Online geschillenbeslechting:
Volgens Richtlijn 2013/11/EU, heeft de Europese Commissie een internet platform („ODR-Platform“) voor online geschillenbeslechting tussen bedrijven en consumenten beschikbaar gesteld.
Dit is bereikbaar via de volgende link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Copyright © 2003 - 2020 HotTeapots.com - de Theepotwinkel - der Teekannenladen.    Wij zijn BIO-gecertificeerd, NL-BIO-01 SKAL 104873